REGULAMENT INTERN
In calitate de Proprietari, dorim sa aveti o sedere placuta In hotelul nostru, asigurAndu-va ca ne vom stradui ca toate serviciile oferite sa fie la nivelul cerintelor dumneavoastra. Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premisele functionarii Hotelului Concordia in conditii civilizate si conform normelor legale.
Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea conditiilor de sedere a turistilor In incinta hotelului. El se aplica tuturor turistilor, care Il accepta prin Insusi faptul cazarii lor In hotel si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.
Pentru a ne putea duce la indeplinire aceste dorinte in asa fel incat sa reveniti la noi cu placere de nenumarate ori, va rugam sa luati la cunostinta si sa respectati cu strictete urmatoarele reguli de ordine interioara:
I. Tarife
Tarifele HOTELului concordia difera in functie de tipul de camera pentru care optati, disponibilitate, perioada si de numarul de persoane din camera.O sedere mai mica de 24 de ore este tarifata la pretul unei zile intregi;
- Copiii cu varste cuprinse intre 0-3 ani beneficiaza de gratuitate.
- Copiii cu varste cuprinse intre 3-14 ani achita 5 EUR IN PLUS/NOAPTE.
- Oaspeții noștri își pot aduce animalele de companie după o confirmare prealabilă. Se percepe o taxă suplimentară pentru animalele de companie, a cărei valoare depinde de durata șederii și de tipul animalului. Vă rugăm să specificați în momentul rezervării dacă veți sosi cu un animal de companie.
II.Politica de rezervare
Rezervarea unei camere se solicita prin completarea formularului de rezervare din cuprinsul site-ului, telefonic, prin e-mail sau walk-in. Rezervarea devine ferma din momentul confirmarii de catre client a ofertei de pret transmise.
- cazarea in hotel se face la receptie prin prezentarea actului de identitate al clientului, necesar pentru inregistrarea In sistemul de gestiune hoteliera si pentru a se elibera CARTELA/codul de acces aferent camerei rezervate.
- Achitarea tuturor costurilor aferente cazarii si serviciilor solicitate se va face la receptie In momentul sosirii. Din momentul preluarii CARTELEI/codului de acces de la receptie, turistul raspunde pentru camera in care se cazeaza.
- in cazul in care se doreste efectuarea platii la sfarsitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada si serviciile de cazare solicitate.
III.Politica de anulare
- Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris cu minim 24 de ore inainte de data cazarii.
- Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail rezervari@hotelconcordia.ro sau la numerele de telefon: +40 371 341.595 sau +40 265 260.602.
- Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile, exceptie facand cazurile in care a fost comunicata de catre hotel concordia o alta politica de anulare aplicabila, in mod explicit si in scris.
IV.Politica de check-in si check-out
- Cazarea se face incepand cu orele 13:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 12:00.
- In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 13:00, respectiv de la orele 10:00 pana la orele 13:00, se va percepe un comision de 25% din pretul camerei.
- In cazul in care doriti sa eliberati camera dupa orele 12:00, se va achita la receptie o taxa suplimentara de "late check-out", dupa cum urmeaza:
- intre 12:00-14:00- 15% din pretul camerei
- intre 14:00-16:00- 20% din pretul camerei
- intre 16:00-18:00- 50% din pretul camerei
- intre 18:00-24:00- pret integral al camerei
- Clientii hotelului care elibereaza camerele pana la orele 12.00 pot lasa bagajele la receptie, intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare.
V.Reguli de ordine interioara in hotel
- Pe perioada sederii in hotel concordia, turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
- Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in cadrul hotelului.
- Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventarul Hotelului Concordia atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile existente in lista obiectelor din inventar.
- Hotelul concordia nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
- Hotelul dispune de parcare subterana proprie, supravegheata video, in limita a 10 locuri.
- Hotelul Concordia percepe taxa suplimentare de parcare pentru rezervarile directe de pe site 35 de lei/noapte/masina si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
- hotelul concordia nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trebuie pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.
VI.Reguli de ordine interioara in camere
- hotelul concordia furnizeaza serviciul de curatenie gratuit de luni pana duminica, dupa ora 8:00, in camerele care nu prezinta semnul “DO NOT DISTURB”.
- Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 2 zile. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
- Clientilor le este interzis sa foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator. In caz contrar, Hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea camerei turistului si a face evacuarea acestuia fara restituirea contravalorii serviciilor achitate.
- Produsele MINI-BAR se achita la receptie.
- Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc).
- Clientii hotelului trebuie sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti turisti in intervalul orar 22:00-8:00;
- Clientii hotelului trebuie sa anunte persoanele care vin in vizita si nu sunt cazate in Hotel Concordia; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii la receptia Hotelului;
- clientii hotelului nu trebuie sa lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile Hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta Hotelului Concordia, nu este responsabilitatea noastra ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora;
- clientii hotelului trebuie sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotarea Hotelului;
- Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de Securitate corespunzatoare acestora, nu este responsabilitatea noastra.
- Sunt interzise: prepararea alimentelor si consumul acestora in camera.
- este Interzis accesul cu consumatori electrici: resouri, radiatoare, fIerbatoare in Hotel.
- Este interzis fumatul în camera si in celelalte spatii ale Hotelului Concordia, cu exceptia spatiilor special amenajate din incinta hotelului;
- Se interzice cu desavarsire introducereA in Hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
- Gunoiul si resturile menajere se vor depozita in sacii menajeri din cosurile de gunoi amplasate in camera sau spatiile special amenajate pentru depozitarea gunoiului;
- Nu aruncati in WC obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a reziduurilor;
- Predarea CARTELEI la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12:00 AM, dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al Hotelului;
- Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptie persoanele imbracate in halat, costum de baie, maiou si sort si incaltate cu slapi.
VII.Reguli la piscina
- Nu este permis accesul la piscina a persoanelor care au consumat bauturi alcoolice.
- In zona piscinei este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, casca de baie, papuci de baie, prosop.
- Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale.
- Copiii pot sta la piscina DOAR insotiti de un adult.
- hotel concordia nu este responsabil pentru vatamarile suferite de catre copii in incinta SPA-ului.
- Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apa.
- Sariturile in piscina sunt interzise.
- Accesul la piscina hotelului este gratuit si permis NUMAI PENTRU CLENTII HOTELULUI.
- Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinei este obligatorie.
- Capacitatea pisicinei este de 20 locuri. Bazinul de înot are o suprafaţă de 25 mp, o adancime de 1,4 m iar temperatura apei este de 35 grade Celsius.
- Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia.
VIII.Program servicii:
- Micul dejun poate fi servit intre orele 7:00-10:00 de luni pana vineri in incinta restaurantului, iar sambata si duminica intre orele 8:00-11:00. Persoanelor care doresc un mic dejun intarziat sau in camera, le putem oferi un meniu personalizat sau sendvisuri ambalate corespunzator, DOAR in urma unei cereri specifice in acest sens.
- pentru inchirierea salii de conferinta sau organizarea unor evenimente sau mese fesive in cadrul restaurantului, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: +40 771 215 015 sau sa ne scrieti la adresa de e mail: rezervari@hotelconcordia.ro.
IX.Sesizari si reclamatii
- Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel.
- Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare.
- hotel concordia se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situarii structurii hoteliere in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.
- Hotel Concordia isi rezerva dreptul de a anula rezervarile efectuate, in caz de forta majora sau alte circumstante care impiedica hotelul sa functioneze, cu 48 de ore inainte de data sederii, fara sa fie raspunzator pentru relocarea oaspetilor sau pentru suportarea oricarei cheltuieli aferente rezervarii anulate.
- Acest regulament vine in intampinarea asteptarilor oaspetilor nostri. in cazul nerespectarii lui, ne rezervam dreptul interzicerii accesului in incinta Hotelului sau evacuarea din Hotel a turistilor in cauza.
- Consideram ca, orice oaspete in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de catre Hotel Concordia (cazare, restaurant, SPA, evenimente) are posibilitatea realA de a se informa, si in consecinta se poate spune ca a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.