COVID-19

Inainte de sosirea fiecarui oaspete in hotel, fiecare membru al echipei noastre face doua promisiuni. 

Prima este ca, vom face tot ce ne sta in putinta pentru a ne asigura ca sunteti in siguranta in tot timpul petrecut cu noi. Pentru aceasta, am implementat o serie de masuri de siguranta, imbunatatite in conformitate cu cele mai recente recomandari guvernamentale, ce vin in completarea standardelor noastre exemplare de curatenie.

A doua promisiune pe care o facem este sa va oferim o experienta superba, prin serviciile noastre personalizate, menite sa va faca sederea mai confortabila. 

In ciuda tuturor schimbarilor din jurul nostru, spiritul hotelului nostru ramane neschimbat, iar membrii echipei noastre vor continua sa ofere momente memorabile oaspetilor ce ne trec pragul. Echipa noastra este ceea ce face Hotelul Concordia unic si vrem sa va asiguram ca veti fi intampinati de aceleasi fete cunoscute, in aceleasi roluri cu care v-ati obisnuit. 

Ne exprimam angajamentul fata de sanatatea si siguranta dumneavoastra, prin noile proceduri implementate in fiecare zona a hotelului. Cooperarea cu dvs. in ceea ce priveste respectarea instructiunilor de sanatate si siguranta este esentială pentru a ne ajuta sa va protejam in timpul calatoriei dumneavoastra.

Vă mulțumim pentru sprijinul, loialitatea si increderea dumneavoastra continua în Hotel Concordia in aceste vremuri incerte. Responsabilitatea noastra fata de dumneavoastra nu au fost niciodata mai puternice!

Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19:

Informarea periodică a tuturor angajaților despre prevenția răspândirii virusului, asigurarea riguroasă a tuturor măsurilor legale privind prevenția împotriva răspândirii virusului COVID 19 și monitorizarea zilnică a stării de sănătate a acestora;

Dezinfectarea și igienizarea zonelor publice folosite des: lift, recepție, aparate POS, clanțe, balustrade, mânere, întrerupătoare, prize, telefon, telecomandă, seif, materiale informative în cameră, etc cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul de produse de curățare;

Dezinfectarea zilnica si riguroasă a camerelor și băilor cu soluții specifice, precum și dezinfectarea suprafețelor de lucru și a echipamentelor aferente din bucătăria și barul hotelului;

Pastrarea camerei goale un interval de 2 zile (48 ore), inainte de cazarea urmatorului oaspete intr-o camera;

Utilizarea liftului de catre maximum 2 persoane, exceptând membrii unei familii, folosirea măstii fiind obligatorie;

Existența dozatoarelor cu soluții dezinfectante, la dispoziția oaspeților și oferirea, la cerere, de măști de protecție tuturor clienților care se cazează la noi;

Folosirea măștilor si mănușilor de protecție de către tot personalul implicat în servirea oaspeților și respectarea distanțării sociale atât între angajați cât și între clienți și aceștia din urmă;

Controlul respectării procedurilor de spălare și preparare a tuturor alimentelor servite in regim Room Service sau terase;

Curațarea și igienizarea meniurilor după fiecare utilizare;

Curățarea cu dezinfectant a meselor, a scaunelor după fiecare utilizare;

Mesele de la terasele hotelului vor fi dispuse astfel încât să se respecte distanța reglementată iar la o masă se va permite accesul a maxim 4 persoane, cu excepția familiilor;

Micul dejun, prânzul sau cina POATE servI în regim room service sau pe terasele hotelului - exterioară și interioară -, conform variantelor prezentate la recepția hotelului;

Serviciul de curățenie al camerei este limitat in timpul sejurului, camerista intrând în camera oaspetelului doar la solicitarea acestuia;

Recomandăm ca lenjeria și prosoapele din cameră să fie schimbate doar la solicitarea clientului. Daca se dorește curățarea camerei, camerista va intra doar atunci când clientul nu se află în cameră, fără a atinge lucrurile oaspetelui;

In cazul in care un turist suspecteaza ca are simptome COVID 19 este obligatoriu ca acesta sa se izoleze in camera de hotel, sa sune la receptie pentru ajutor specializat si sa nu paraseasca camera decat dupa ce o echipa medicala se prezinta in camera sa de hotel, urmând astfel protocolul stabilit de autorități;

Măsurile implementate au la bază legislația în vigoare, indicațiile emise de OMS (World Health Organisation) și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților.